Polacy chętni na lody. Wartość rynku przekracza 3 mld zł

0
67

Na patyku, w pudełkach, na bazie śmietany lub owoców – Polacy coraz częściej sięgają w cieplejsze dni po lody. Wykorzystują to ich producenci, którzy w przygotowywaniu swojej oferty uwzględniają sezonowość tego biznesu i często prześcigają się w nowych pomysłach co do smaków. Dla tych, którzy prowadzą swoją działalność również stacjonarnie, w lokalach, ten rok może być kluczowy pod względem powrotu do wolumenów sprzedaży sprzed pandemii – branża nadal boryka się z problemami związanymi z restrykcjami covidowymi.

Fragment pochodzi z artykułu opublikowanego pod adresem: https://biznes.interia.pl/gospodarka/news-polacy-chetni-na-lody-wartosc-rynku-przekracza-3-mld-zl,nId,6727146
Zapraszamy do zapoznania się z pełną treścią artykułu